24 Ocak 2014 Cuma

Motifli Gül Yastık


Küçük küçük motiflerden oluşan bir yastık..Sonuç muhteşem bir gül..Aslında kanaviçe işlenmiş hissi uyandıran bir model.. O kadar zevk aldım ki bu yastığı örerken.Yabancı bloglarda aynı şekkilde battaniyesini yapmışlar.Aşık olunmayacak gibi değil. Ama çok yoğun olduğum için onu uzun bir süre erteliyorum malesef.


Üstteki ve aşağıdaki fotoğraflardan anlaşıldığı gibi ili sıralı bir hanım dilendi bey beğendi/granny square motifi ile yapılıyor.Şemayı takip ederek adeta bir kanaviçe işler gibi yastığı tamamladım.Yakın zamanda bir nasıl ekleme yapıldığına dair bir post hazırlamayı düşünüyorum.



Arka kısmına beyaz polar diktim.İçine de kullandığımız yastıklardan birini soktum.Aynı ebatlarda olduğu için yaslanma yastığı olarak kullanıyorum.


Hanım dilendi bey beğendi motifinin yapımını 10 marifet videolarından burada anlattım.


3 yorum:

  1. Bitiyorum bu yastığa bence battaniyesini de yapmalısın canım ,ellerine sağlık maarifetli arkadaşım benim

    YanıtlaSil
  2. Etamin ve tığ işinin ilginç bir sentezi olmuş ! Renkler nefis. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil