3 Aralık 2013 Salı

3. Yaşgünü Kıyafeti


Oğlumun 3. yaşgünü için bir kıyafet tasarlamak istedim. Farklı şeyler düşünsemde sonuçta ortaya böyle bir kıyafet çıktı.Aslında zamansızlıktan biraz aceleye geldi.Daha geniş zamanda çalışabilseydim az farklı olacaktı ama yinede herkes beğendi ve benimde içime sindi.Buarada Eminönü nden aldığım kovboy şapkayla süper oldu.


Önce düz beyaz bir kazak aldım.Üzerine keçe ile çalışma yaptım.Dikişleri elimde diktim.Makinede de olur hatta daha sağlam olur ama dediğim gibi pek zamanım yoktu.Kırmızı kıravat şeklinde kestiğim keçenin üzerine siyah üç şeklindeki keçeyi yapıştırdım.Böylece tamamlandı:)


İyiki doğdun annesinin herşeyi.


Son olarak doğumgünü masası...

1 yorum:

  1. Becerikli anne şanslı kuzucuk.Nice nice yaşlara ,ellerine sağlık canım

    YanıtlaSil