25 Ağustos 2013 Pazar

Cupkekli Havlu / aşamalarıyla anlatımlı+zincirsiz kapama+havlu kenarı yapımı

 Cupkek son dönemlerde oldukça popüler bir desen.Her çalışmada tasarımda bu deseni görmek neredeyse olağan.Bende bu desenle havlularımı süsledim.Yapım aşamalarının jer basamağını fotoğrafladım.

İlk olarak cupkekin gövdesi:


 Kirazının yapımında zincirsiz kapama yöntemini kullandım.


 Havlunun kenar kısmının yapımı;


Umarım fotoğraflar açıklayıcı olmuştur.Yorumlarla da yardımcı olmaya çalışırım.Sevgiler...


4 yorum:

  1. Harika olmuş.Anlatım da süper.teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. tığ işine bayılıyorum. ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  3. Kullandiginiz ipi tig numaranizi da belirtirseniz burcu hanim daha iyi olur benim gibi acemiler icin. Havlularin yünle birlesmesine bayiliyorum,sizinki de cok guzel gorunuyor

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel olmuş çok beğendim ellerinize sağlık

    YanıtlaSil