18 Temmuz 2013 Perşembe

Etek Pantolon

 Eskiden severek kullandığım beli lastikli bir etek pantolonum vardı.Malum kilo alındıkça belki belden olsa bile boyu kısalıyormuş gibi oluyor.Bundan dolayı artık onu kullanamıyorum.Bende oturdum onun kalıbını çıkarttım.Tek bacağın ortasında dikiş var ve iki parçadan oluşuyor.Fotoğrafta sanırım belli oluyor. Bütün parçalar çan gibi aşağıya doğru açılıyor.Aldığım kumaş Çarşamba Pazarı ndan ve tam iki metreydi.O kadar tam geldi ki beli için biçkiden kalan parça kumaşlarla ek
 yapmak zorunda kaldım.Neyse ki sonuçta yazlık tiril tiril pantolonum oldu. Tek pişmanlığım bu kalıp için boyuna desenli kumaş kullanmak oldu.

4 yorum:

  1. ellerine sağlık arkadasım

    YanıtlaSil
  2. yorumlarını bekliyorum canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle yorum bırakıcam,bende senın yorumlarının devamını bekliyorum mediha abla:)

      Sil