26 Aralık 2012 Çarşamba

''2'' Kurabiyesi



                          

 MALZEMELER;
1  paket margarin
1 yumurta
5 kaşık sıvıyağ
1 paket kurumaya
1 tatlı kaşığı tuz
1 çorba kaşığı şeker
1 tatlı kaşığı mahlep
500 g, un
üzerine 1 yumurta akı 
susam
  
 Bütün malzemeleri karıştırıp kulak memesi kıvamında hamur elde ediyoruz.İstediğiniz şekilli kalıplarla kesip üzerine yumurta akını sürüp susamla süslüyoruz.180 derece fırında 30 dk kadar pişiriyoruz.




Ben bu kurabiyeleri Kuzey in doğum günü için yapmıştım.Oğluşum iki yaşında olduğu içinde iki şeklindeki kalıpları kullandım.İdeal bir doğum günü kurabiyesi...

2 yorum:

  1. Vayy...güzelmiş bunlar
    ne zamandır kurabiye yapmıyordum.
    ama doğumgünlerinde böyle sayılarla kurabiye yapma işi güzelmiş,
    pıtırcıkların ilk doğumgününde denemeli,

    YanıtlaSil
  2. burcu siteni çok beğendim http://yetenekben.blogspot.com/ benimkine de bir göz at yorumlarını bekliyorum...

    YanıtlaSil