26 Ağustos 2012 Pazar

Bunlara Bayıldım!


Evde herşeyden bir örgü bulunduran ben bunu kesinlikle yapmalıyım.


Herzaman canlı çiçekten yanayım ama bunlarda muhteşem görünüyor dimi?



Bu fikre bayıldım.kesinle yapılmalı.



Ben bu yastıkları çok seviyorum.Hatta ördüm de.Ama bunların renkleri ve değişik modelleri cezbetti beni.


İşte en sevdiğim örgüler.Masa süslemeleri renkleri çok sade ve şık.


Yatak odaları için harika...


Beyaz bir odam olsaydı kesinlikle böyle olurdu.Yazlıklar için ideal.


Neden dantelden vazgeçemiyorum..


Aslında takıda örgüyü sevmem ama bu çok hoş.


Buna benzer toka yapmıştım ama çok eskidi.Aklıma gelmişken tekrardan yapıp paylaşırım.


Yapımı çok kolay...


Çocuk odaları için hep keçeden duvar süsü görüyordum.Ama bu örgüden olduğu için çok sevdim.Oğlumun kapısına böyle bir süs düşünüyorum.



Kışa hazırlıkta hep oğluma ördükleri paylaştım.Yakında kendime ördüklerimide paylaşıcam.Ve bu model kesinlikle onların arasında olmalı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder