1 Haziran 2012 Cuma

Eyfel tshırt...


Pazardan lacivert desensiz bir tshırt almıştım.Nasıl olsa üzerine kendim bişiler yaparım diye düşündüm.Sonunda bugün harekete geçtim .


.        

Ütüyle yapışan boncuklardan tshırtün üzerine desen yapmaya karar verdim.Masama tshırtü, boncukları, desen çizmek için sabunu ve eyfel kulesini:) koydum,işe başladım.

Maketimin şekline baka baka çizdiğim deseni tamamladım.Tepesi biraz yamuk oldu ama sabun silinemediği için boncukları dizerken daha dikkatli oldum.


Sabunla çizdiğim desenin üzerine ilk olarak boncukları dizmeye başladım.Fakat bunu yaparken bütün deseni kaplamak yerine bölüm bölüm yapmaya dikkat etmek gerekir.



Yerleştirdiğim boncukların üzerine boncuklar kaymayacak şekilde ütü bastım.Böylelikle boncuklar yapıştı.


Ve sonuç!Tshirtün yıkanmış ütülenmiş ve giymeye hazır hali...Bir kotun üzerine gayet hoş olacaktır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder